Nowa dostawa! JMC NEMA34 7.5 m N. 6.0 A 24-80 W Wbudowany silnik krokowy z obiegiem zamkniętym i półoś napędowa D = 14 mm Easy Servo IHSS86-80-70

0 Opinie klientów
zł882.87 zł618.03
Kolor
Rozmiar:

Nowa dostawa! JMC NEMA34 7.5 m N. 6.0 A 24-80 W zintegrowany silnik krokowy z obiegiem zamkniętym i półoś napędowa D = 14 mm Easy Servo IHSS86-80-70

1 x Nema34 7,5 Nm 86 mm Wbudowany siłownik Krokowy z obiegiem zamkniętym i napęd

Wbudowany napęd krokowy IHSS86 integruje krokowy napęd na silnik silnika krokowego, i są one doskonale zintegrowane.Ten wbudowany napęd krokowy idealnie integruje technologię сервоуправления w cyfrowym krokowym napędzie.Urządzenie jest wyposażone w optyczny enkoder", a sygnał zwrotny położenia jest pobierane z dużą prędkością co 50 mikrosekund.Jak tylko dzieje się odchylenie położenia, odchylenie położenia może być natychmiast naprawione.Ten produkt jest kompatybilny z podwójnymi korzyściami postępowej technologii i сервотехнологии.Posiada on takie cechy, jak niska emisja ciepła, małe wibracje i szybkie przyspieszenie.Jest to bardzo ekonomiczny produkt do zarządzania ruchem.

Faza: 2

Nema: 34

Kąt kroki: 1,8°

Dokładność pozycjonowania: 1,8±0,09

Utrzymujący moment obrotowy: 7,5 Nm.m

Aktualna faza: 6A

Przewód drut: 4

Długość: 145 mm

Długość wału: 38 mm

Średnica wału: 14 mm

Napięcie wejściowe: 24-80В

Prędkość obrotowa: 0-2000 obr/min

Koder: 1000 wierszy

· Integracja silnika i napędu, wyeliminowanie skomplikowanego okablowania

· Brak utraty kroku, precyzyjne pozycjonowanie

· silnik napędowy z momentem obrotowym 100%

· Technologia regulacji prądu przemiennego, wysoka wydajność prądu

· Niskie wibracje, stabilna praca przy niskiej prędkości

· Wybór trybu pojedynczego i podwójnego impulsu

· Można ustawić stopień filtracji zakłóceń impulsowych

· Wbudowany regulator przyspieszenia i spowolnienia w celu poprawy komfortu rozruchu i zatrzymania

· Użytkownicy mogą dostosować segmentacji

· Nie ma potrzeby, aby skonfigurować ogólne ustawienia aplikacji

· Ochrona przed przeciążeniem prądowym, ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona przeciwprzepięciowa

· Zielone światło oznacza bieganie, czerwone światło oznacza zabezpieczenie lub tryb offline.

Uwaga: VCC jest kompatybilny z 5 W ~ 24 V. Rezystor R1 jest podłączony do zacisku sygnału sterującego i jego rezystancja wynosi 3 ~ 5K.

Uwaga: VCC jest kompatybilny z 5 W ~ 24 V. Rezystor R1 jest podłączony do zacisku sygnału sterującego i jego rezystancja wynosi 3 ~ 5K.

Przełącznik DIP-switch SW5 ustawia одноимпульсный i двухимпульсный tryby, off oznacza одноимпульсный tryb wł oznacza двухимпульсный tryb.

Gdy hamulce przełącznik SW6 jest wyłączony lub włączony, może zmieniać kierunek bieżącego ruchu silnika, off = CCW, on = CW.

Gdy przełącznik DIP-switch SW7 jest wyłączony lub włączony, stopień filtracji impulsów może być zmieniona.Maksymalna częstotliwość impulsów, która może być przekazana w stanie wyłączonym, wynosi 200K, a maksymalna częstotliwość impulsów, która może być przekazana w stanie włączonym, wynosi 100K.Ponadto, inne stopnie filtracji impulsów w stanie włączonym mogą być ustawione za pomocą P22. (Uwaga: podczas konfigurowania opcji P22 kod zestawu SW7 musi znajdować się w stanie "on".)

Kod zestawu SW8 ustawia płynną polecenie, stan off wyłącza płynną polecenie, a stan wł zawiera płynną polecenie.Ponadto, poziom komfortu wykonywania poleceń może być ustawiony parametrem P19 (uwaga: podczas konfigurowania opcji P19 kod zestawu SW8 musi znajdować się w stanie on).

10.1 Wskaźnik zasilania nie świeci się

· Awaria zasilania na wejściu, proszę sprawdzić linię zasilania.Czy napięcie jest zbyt niskie

10.2 Po włączeniu zasilania zaświeci się czerwony wskaźnik

· Sprawdź, czy linia sygnału sprzężenia zwrotnego silnika i fazy linia zasilania silnika

· Czy napięcie zasilania silnika serwo zbyt wysokie lub zbyt niskie

10.3 Czerwony wskaźnik będzie alarm po przejściu niewielkiego kąta

· Niezależnie od tego, czy przekracza prędkość impulsowego wprowadzić znamionową prędkość obrotową silnika, położenie poza dopuszczalnym zakresem

· Czy silnik jest zablokowany

10.4 Brak obrotów po impulsowego wprowadzania

· Czy okablowanie zaciski wejścia impulsowego krokowego serwa niezawodne

·Czy jest tryb wprowadzania w konfiguracji systemu krokowego servo tryb wprowadzania, związanym z wejściem impulsowym

· Czy można wyłączyć silnik

Tagi: serwo jmc 42, зацепленный nema34, koło pasowe nema34 12, uchwyt nema34, 4 serwa jmc ihsv57, skrzynia nema34, serwo jmc o mocy 400 W, krokowy napęd z obiegiem zamkniętym, Silnik krokowy z obiegiem zamkniętym, silnik krokowy z obiegiem zamkniętym 45.

0 Opinie o tym produkcie

Dodaj Opinię
Dane techniczne

sku: e154

  • Faza - 2
  • Pochodzenie - Chiny Kontynentalne
  • Rezystor /faza - 0.4 Ω±10%
  • Numer modelu - IHSS86-80-70
  • Znamionowy prąd /fazę - 6.0 A
  • Kąt kroku (stopnie) - 1.8°
  • Napięcie wejściowe - 24-80в
  • Wytrzymałość dielektryczna - 500 V DC
  • Klasa izolacji (UL) - B
  • Indukcyjność /Fazę - 2,55 МГН±20%
  • Certyfikacja - ce, ISO, ROHS
  • Utrzymujący moment obrotowy - 7,5 H.m
  • Dokładność pozycjonowania - ±0.09°
  • Typ - HYBRYDA